Xiaomi Mi 10 Lite Folie protecție ecran a ecranului din sticlă - Folie securizată - 1 buc / pachet
Vă rugăm să rețineți că la unele telefoane, sticla poate fi mult mai mică și mai îngustă decât dimensiunea ecranului!
Dacă nu vă simțiți confortabil cu această caracteristică a sticlei standard, vă rugăm să alegeți din sticla pentru ecran complet EazyGuard MyScreenProtector 2.5D sau 3D FullCover!
Sticla de protecție temperată complet transparentă are cel mai înalt nivel de protecție împotriva zgârieturilor (9H). INFORMAȚII UTILE PENTRU PURTAREA VETRII - Înainte de instalare, utilizați șervețelul umed pentru a degresa suprafața, îndepărtând toată murdăria și asigurându-vă că nu ajunge praf sau scame pe display.
- Apoi ștergeți afișajul uscat, având grijă să nu rămână praf, scame sau amprente pe el. - Desprindeți cu grijă stratul de folie marcat cu 1, care poate fi aruncat.
Nu veți mai avea nevoie de ea. - Țineți sticla cu ambele mâini la cele patru colțuri și potriviți-o cu precizie de sus. - Nu apucați accidental această suprafață "lipicioasă", asigurați-vă că decupajele pentru difuzor sau butoane sunt la locul potrivit și sunt paralele pe părți.
- Coborâți-o cu grijă pe display. - După ce ați fixat-o exact cum trebuie, apăsați ușor sticla cu una nouă din centrul de sus, care se va întinde din centru și se va lipi de display. - Eventualele bule de aer ( cu condiția să nu existe praf sau scame dedesubt ) vor fi absorbite în 1-2 zile.
Atenție! Nu vom accepta nici o reclamație pentru acest produs din cauza oricărei erori de instalare!
Garanția
Toate produsele din magazin au o garanție de 2 ani. Dacă orice legislație prevede o garanție mai mare, garanția pe care o oferim va fi în conformitate cu legislația respectivă.
În cazul unei probleme, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți la info@bluedigital.hu. Factura acționează, de asemenea, ca o etichetă de garanție.
Garanția produselor se aplică numai defecțiunilor, nu și uzurii naturale (de exemplu, uzura carcasei).
Timpul de livrare
Termenul de livrare de la plasarea comenzii: 1-6 zile lucrătoare.
Termenul de livrare pentru fiecare produs este indicat în dreptul prețului pe fișa tehnică a produsului.
Dacă ați comandat produse cu termene de livrare diferite,
cel mai lung termen de livrare va fi luat în considerare pentru sosirea estimată a coletului.
Livrare
Livrare la domiciliu prin curier Sameday
Puteți solicita ca comanda dvs. să vă fie livrată la domiciliu sau la locul de muncă prin curierul Sameday. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Livrare Easybox
Poteți solicita ca pachetul să fie livrat la orice Sameday Easybox din România și o puteți ridica de acolo oricând. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Livrare la domiciliu prin curier GLS
Puteți solicita ca comanda dvs. să vă fie livrată la domiciliu sau la locul de muncă prin curierul GLS. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Plată
Plătiți cu cardul de credit prin intermediul Payu
După plasarea comenzii tale, vei fi redirecționat către interfața PAYU unde poți plăti rapid și sigur cu cardul de credit.
Plata la livrare (ramburs)
Plata la curier/ramburs prin numerar/card de debit la curier, sau prin card de credit la primire la automate.
Plata prin Plata la livrare (ramburs) este supusă unei suprataxe de ~7,42 lei.
Plata prin transfer bancar
După comandă, puteți transfera suma totală în contul nostru curent de la MBH Bank.
Număr de cont: RO48BREL0005602964480100 Nume:Bluedigital Webshop Kft. Swift: BRELROBUXXX
Vă rugăm să aveți grijă să includeți numărul comenzii în căsuța de comentarii.
Plata prin Paypal
După plasarea comenzii, veți fi redirecționat către platforma Paypal, unde puteți plăti rapid și sigur pentru comanda dvs. cu un cont PayPal.Plata prin PayPal este supusă unei suprataxe de ~1,9RON. Folosind PayPal aveți dreptul la Buyers Protection.