Protector de ecran din sticla securizata 9H pentru Nokia X100 (ambalaj - plic)
Sticlă călită 9H extrem de durabilă. Acesta va proteja fiecare ecran de deteriorare în caz de cădere. Sticla absoarbe energia generată de impact și o răspândește pe suprafața sa. Datorită acestui fapt, se sparge doar sticla aplicată, nu întregul display. Costul înlocuirii acestui gadget este incomparabil mai mic decât cel al instalării unui nou display! Este amplasat într-un ambalaj elegant, rigid al producătorului, care previne deteriorarea în timpul transportului. Setul include cârpe pentru curățarea ecranului LCD și autocolante pentru a scăpa de particulele de praf.
- Duritate: 9H
- Nou, ambalat inițial
- Extrem de rezistent la impact si zgarieturi
- Fara folosirea adeziv
- Usor de asamblat
- Setul include: sticla securizata, lavete pentru curatarea ecranului, un autocolant pentru îndepărtați particulele de praf
NOTĂ: sticla acoperă numai partea plată a ecranului, fără margini rotunjite.
Cum se pune ecranul. sticla de pe afișaj?
- Curățați foarte bine ecranul dispozitivului dvs. cu cârpele furnizate
- Desprindeți banda care fixează sticla
- Așezați cu precizie sticla de pe ecran
- Scoateți aerul de sub sticlă, puteți utiliza de ex. un card ATM
Comparație cu alte tipuri de ochelari
Garanția
Toate produsele din magazin au o garanție de 2 ani. Dacă orice legislație prevede o garanție mai mare, garanția pe care o oferim va fi în conformitate cu legislația respectivă.
În cazul unei probleme, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți la info@bluedigital.hu. Factura acționează, de asemenea, ca o etichetă de garanție.
Garanția produselor se aplică numai defecțiunilor, nu și uzurii naturale (de exemplu, uzura carcasei).
Timpul de livrare
Termenul de livrare de la plasarea comenzii: 1-6 zile lucrătoare.
Termenul de livrare pentru fiecare produs este indicat în dreptul prețului pe fișa tehnică a produsului.
Dacă ați comandat produse cu termene de livrare diferite,
cel mai lung termen de livrare va fi luat în considerare pentru sosirea estimată a coletului.
Livrare
Livrare la domiciliu prin curier Sameday
Puteți solicita ca comanda dvs. să vă fie livrată la domiciliu sau la locul de muncă prin curierul Sameday. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Livrare Easybox
Poteți solicita ca pachetul să fie livrat la orice Sameday Easybox din România și o puteți ridica de acolo oricând. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Livrare la domiciliu prin curier GLS
Puteți solicita ca comanda dvs. să vă fie livrată la domiciliu sau la locul de muncă prin curierul GLS. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Plată
Plătiți cu cardul de credit prin intermediul Payu
După plasarea comenzii tale, vei fi redirecționat către interfața PAYU unde poți plăti rapid și sigur cu cardul de credit.
Plata la livrare (ramburs)
Plata la curier/ramburs prin numerar/card de debit la curier, sau prin card de credit la primire la automate.
Plata prin Plata la livrare (ramburs) este supusă unei suprataxe de ~7,42 lei.
Plata prin transfer bancar
După comandă, puteți transfera suma totală în contul nostru curent de la MBH Bank.
Număr de cont: RO48BREL0005602964480100 Nume:Bluedigital Webshop Kft. Swift: BRELROBUXXX
Vă rugăm să aveți grijă să includeți numărul comenzii în căsuța de comentarii.
Plata prin Paypal
După plasarea comenzii, veți fi redirecționat către platforma Paypal, unde puteți plăti rapid și sigur pentru comanda dvs. cu un cont PayPal.Plata prin PayPal este supusă unei suprataxe de ~1,9RON. Folosind PayPal aveți dreptul la Buyers Protection.