Protectie de ecran Baseus din sticla securizata Samsung Galaxy S23
Sticlă călită Baseus pentru Samsung S23
Dacă aveți un dispozitiv Samsung S23, asigurați-vă protecția acestuia sub formă de sticlă călită Baseus. Produsul protejează perfect ecranul de căderi, zgârieturi sau impacturi, astfel încât să vă puteți folosi dispozitivul în mod liber. Sticla se caracterizează printr-un grad ridicat de duritate și facilitează păstrarea curată a ecranului.
Strat oleofob practic
Sticlă are un strat suplimentar oleofob, ceea ce înseamnă că amprentele digitale și alte tipuri de murdărie nu rămân pe ecran. Acest lucru nu numai că îl face mai ușor de păstrat curat, dar îl face și mai plăcut de utilizat - ecranul curat asigură că dispozitivul răspunde imediat la atingere!
Protecție eficientă
Sticlă călită Baseus se caracterizează printr-un grad ridicat de duritate, astfel încât nu trebuie să vă faceți griji pentru dispozitivul dvs. chiar dacă acesta cade. De asemenea, îl puteți arunca în geantă cu cheile sau alte gadgeturi fără să vă faceți griji pentru zgârieturi sau zgârieturi. Protejați-vă ecranul și economisiți costurile inutile de reparații!
\t
\t
\t
\t
\t
\t
Garanția
Toate produsele din magazin au o garanție de 2 ani. Dacă orice legislație prevede o garanție mai mare, garanția pe care o oferim va fi în conformitate cu legislația respectivă.
În cazul unei probleme, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți la info@bluedigital.hu. Factura acționează, de asemenea, ca o etichetă de garanție.
Garanția produselor se aplică numai defecțiunilor, nu și uzurii naturale (de exemplu, uzura carcasei).
Timpul de livrare
Termenul de livrare de la plasarea comenzii: 1-6 zile lucrătoare.
Termenul de livrare pentru fiecare produs este indicat în dreptul prețului pe fișa tehnică a produsului.
Dacă ați comandat produse cu termene de livrare diferite,
cel mai lung termen de livrare va fi luat în considerare pentru sosirea estimată a coletului.
Livrare
Livrare la domiciliu prin curier Sameday
Puteți solicita ca comanda dvs. să vă fie livrată la domiciliu sau la locul de muncă prin curierul Sameday. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Livrare Easybox
Poteți solicita ca pachetul să fie livrat la orice Sameday Easybox din România și o puteți ridica de acolo oricând. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Livrare la domiciliu prin curier GLS
Puteți solicita ca comanda dvs. să vă fie livrată la domiciliu sau la locul de muncă prin curierul GLS. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Plată
Plătiți cu cardul de credit prin intermediul Payu
După plasarea comenzii tale, vei fi redirecționat către interfața PAYU unde poți plăti rapid și sigur cu cardul de credit.
Plata la livrare (ramburs)
Plata la curier/ramburs prin numerar/card de debit la curier, sau prin card de credit la primire la automate.
Plata prin Plata la livrare (ramburs) este supusă unei suprataxe de ~7,42 lei.
Plata prin transfer bancar
După comandă, puteți transfera suma totală în contul nostru curent de la MBH Bank.
Număr de cont: RO48BREL0005602964480100 Nume:Bluedigital Webshop Kft. Swift: BRELROBUXXX
Vă rugăm să aveți grijă să includeți numărul comenzii în căsuța de comentarii.
Plata prin Paypal
După plasarea comenzii, veți fi redirecționat către platforma Paypal, unde puteți plăti rapid și sigur pentru comanda dvs. cu un cont PayPal.Plata prin PayPal este supusă unei suprataxe de ~1,9RON. Folosind PayPal aveți dreptul la Buyers Protection.