HOFI sticlă Pro+ folie de protecție a ecranului de sticlă - Xiaomi Redmi Watch 4 - transparent
- Sticla temperată Hofi Glass Pro+ este fabricată dintr-un material cu o grosime de doar 0,3 mm, care nu afectează sensibilitatea la atingere. - Nivelul de duritate este evaluat de producător la 9H pe o scară de zece puncte. - Foarte rezistent la zgârieturi. -
Sticla este cristalină și are, de asemenea, un strat oleofobic pentru a minimiza amprentele digitale sau alte contaminări. INFORMAȚII UTILE PENTRU MONTAJUL GLASSULUI - Înainte de montare, utilizați șervețelul umed pentru a degresa suprafața, îndepărtând orice murdărie și asigurându-vă că nu ajunge praf sau scame pe ecran. - Apoi ștergeți afișajul uscat, având grijă să nu rămână praf, scame sau amprente pe el. Desprindeți cu grijă stratul de folie marcat cu 1, care poate fi aruncat.
Nu veți mai avea nevoie de ea. - Țineți sticla cu ambele mâini la cele patru colțuri și potriviți-o exact pe partea superioară a dispozitivului. - Nu apucați accidental această suprafață "lipicioasă", asigurați-vă că decupajele pentru difuzor sau butoane sunt la locul potrivit și sunt paralele pe părți. -
Coborâți-o cu grijă pe display. - După ce ați montat-o exact, apăsați ușor sticla cu una nouă din centrul de sus, care se va întinde din centru și se va lipi de display. - Eventualele bule de aer ( presupunând că nu există praf sau scame dedesubt ) vor fi absorbite în 1-2 zile.
Garanția
Toate produsele din magazin au o garanție de 2 ani. Dacă orice legislație prevede o garanție mai mare, garanția pe care o oferim va fi în conformitate cu legislația respectivă.
În cazul unei probleme, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți la info@bluedigital.hu. Factura acționează, de asemenea, ca o etichetă de garanție.
Garanția produselor se aplică numai defecțiunilor, nu și uzurii naturale (de exemplu, uzura carcasei).
Timpul de livrare
Termenul de livrare de la plasarea comenzii: 1-6 zile lucrătoare.
Termenul de livrare pentru fiecare produs este indicat în dreptul prețului pe fișa tehnică a produsului.
Dacă ați comandat produse cu termene de livrare diferite,
cel mai lung termen de livrare va fi luat în considerare pentru sosirea estimată a coletului.
Livrare
Livrare la domiciliu prin curier Sameday
Puteți solicita ca comanda dvs. să vă fie livrată la domiciliu sau la locul de muncă prin curierul Sameday. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Livrare Easybox
Poteți solicita ca pachetul să fie livrat la orice Sameday Easybox din România și o puteți ridica de acolo oricând. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Livrare la domiciliu prin curier GLS
Puteți solicita ca comanda dvs. să vă fie livrată la domiciliu sau la locul de muncă prin curierul GLS. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Plată
Plătiți cu cardul de credit prin intermediul Payu
După plasarea comenzii tale, vei fi redirecționat către interfața PAYU unde poți plăti rapid și sigur cu cardul de credit.
Plata la livrare (ramburs)
Plata la curier/ramburs prin numerar/card de debit la curier, sau prin card de credit la primire la automate.
Plata prin Plata la livrare (ramburs) este supusă unei suprataxe de ~7,42 lei.
Plata prin transfer bancar
După comandă, puteți transfera suma totală în contul nostru curent de la MBH Bank.
Număr de cont: RO48BREL0005602964480100 Nume:Bluedigital Webshop Kft. Swift: BRELROBUXXX
Vă rugăm să aveți grijă să includeți numărul comenzii în căsuța de comentarii.
Plata prin Paypal
După plasarea comenzii, veți fi redirecționat către platforma Paypal, unde puteți plăti rapid și sigur pentru comanda dvs. cu un cont PayPal.Plata prin PayPal este supusă unei suprataxe de ~1,9RON. Folosind PayPal aveți dreptul la Buyers Protection.