Folie securizată 9H pentru Nokia G21 / G11 (ambalaj - plic)
Sticlă temperată 9H extrem de durabilă. Protejează toate ecranele împotriva deteriorării în cazul unei căzături. Sticla absoarbe energia generată de impact și o dispersează pe suprafața sa. Acest lucru înseamnă că doar sticla utilizată se sparge, nu întregul ecran. Înlocuirea acestui gadget costă incomparabil mai puțin decât instalarea unui display nou! Este livrat într-un ambalaj elegant și rigid al producătorului, care previne deteriorarea în timpul transportului. Kitul include șervețele pentru curățarea ecranului LCD și autocolante pentru îndepărtarea particulelor de praf.
- Duritate: 9H
- 9,5 mm - 9,5 mm
- Foarte rezistent la lovituri și zgârieturi
- Nu necesită lipici
- Ușor de asamblat
- Kitul include: sticlă călită, cârpă pentru curățarea ecranului, autocolant pentru îndepărtarea particulelor de praf
NOTĂ: Sticla acoperă doar partea plată a ecranului, fără margini rotunjite.
Cum se pune sticla pe ecran?
- Curățați foarte bine ecranul dispozitivului cu cârpa furnizată
- Dezlipiți banda care ține sticla în poziție
- Așezați sticla exact pe ecran
- Îndepărtați aerul de sub sticlă, de exemplu cu ajutorul unui card bancar
Comparație cu alte tipuri de sticlă
Garanția
Toate produsele din magazin au o garanție de 2 ani. Dacă orice legislație prevede o garanție mai mare, garanția pe care o oferim va fi în conformitate cu legislația respectivă.
În cazul unei probleme, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți la info@bluedigital.hu. Factura acționează, de asemenea, ca o etichetă de garanție.
Garanția produselor se aplică numai defecțiunilor, nu și uzurii naturale (de exemplu, uzura carcasei).
Timpul de livrare
Termenul de livrare de la plasarea comenzii: 1-6 zile lucrătoare.
Termenul de livrare pentru fiecare produs este indicat în dreptul prețului pe fișa tehnică a produsului.
Dacă ați comandat produse cu termene de livrare diferite,
cel mai lung termen de livrare va fi luat în considerare pentru sosirea estimată a coletului.
Livrare
Livrare la domiciliu prin curier Sameday
Puteți solicita ca comanda dvs. să vă fie livrată la domiciliu sau la locul de muncă prin curierul Sameday. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Livrare Easybox
Poteți solicita ca pachetul să fie livrat la orice Sameday Easybox din România și o puteți ridica de acolo oricând. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Livrare la domiciliu prin curier GLS
Puteți solicita ca comanda dvs. să vă fie livrată la domiciliu sau la locul de muncă prin curierul GLS. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Plată
Plătiți cu cardul de credit prin intermediul Payu
După plasarea comenzii tale, vei fi redirecționat către interfața PAYU unde poți plăti rapid și sigur cu cardul de credit.
Plata la livrare (ramburs)
Plata la curier/ramburs prin numerar/card de debit la curier, sau prin card de credit la primire la automate.
Plata prin Plata la livrare (ramburs) este supusă unei suprataxe de ~7,42 lei.
Plata prin transfer bancar
După comandă, puteți transfera suma totală în contul nostru curent de la MBH Bank.
Număr de cont: RO48BREL0005602964480100 Nume:Bluedigital Webshop Kft. Swift: BRELROBUXXX
Vă rugăm să aveți grijă să includeți numărul comenzii în căsuța de comentarii.
Plata prin Paypal
După plasarea comenzii, veți fi redirecționat către platforma Paypal, unde puteți plăti rapid și sigur pentru comanda dvs. cu un cont PayPal.Plata prin PayPal este supusă unei suprataxe de ~1,9RON. Folosind PayPal aveți dreptul la Buyers Protection.