Film temperat pentru ecran SunnylifeDJI OSMO Action 4
Kit de sticlă de protecție Sunnylife pentru DJI OSMO Action 4.
Aveți grijă de protecția camerei dvs. sport DJI OSMO Action 2 și echipați-vă cu set de sticlă securizată de cea mai bună calitate. Duritatea 9H și marginile rotunjite protejează în mod fiabil afișajul și obiectivul camerei de zgârieturi și alte daune mecanice. Sticla nu afectează calitatea imaginii, așa că vă puteți bucura de imagini clare și culori vii. Sticla rezista la patrunderea prafului, a petelor de grasime si a amprentelor.
Protecție eficientă
Dacă folosiți des OSMO Action 4 în aer liber, nu uitați să protejați corespunzător lentila și ecranul dispozitivului. Sticla întărită 9H de la Sunnylife se potrivește perfect dispozitivului dvs. și oferă protecție eficientă împotriva zgârieturilor și crăpăturilor. Acestea garantează o transmisie a luminii de până la 99%, astfel încât să vă puteți bucura de o calitate excelentă a imaginii și de o reproducere perfectă a culorilor. Datorită designului subțire - grosimea acestuia este de doar 0,33 mm, puteți fi sigur că nu vor afecta negativ confortul utilizării camerei.
Include:
- sticlă călită pentru obiectiv x2
- sticlă călită pentru afișaj frontal x2
- sticlă călită pentru afișajul din spate x2
- kit de curățare x2
\t
\t
\t
\t
\t
\t
Garanția
Toate produsele din magazin au o garanție de 2 ani. Dacă orice legislație prevede o garanție mai mare, garanția pe care o oferim va fi în conformitate cu legislația respectivă.
În cazul unei probleme, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți la info@bluedigital.hu. Factura acționează, de asemenea, ca o etichetă de garanție.
Garanția produselor se aplică numai defecțiunilor, nu și uzurii naturale (de exemplu, uzura carcasei).
Timpul de livrare
Termenul de livrare de la plasarea comenzii: 1-6 zile lucrătoare.
Termenul de livrare pentru fiecare produs este indicat în dreptul prețului pe fișa tehnică a produsului.
Dacă ați comandat produse cu termene de livrare diferite,
cel mai lung termen de livrare va fi luat în considerare pentru sosirea estimată a coletului.
Livrare
Livrare la domiciliu prin curier Sameday
Puteți solicita ca comanda dvs. să vă fie livrată la domiciliu sau la locul de muncă prin curierul Sameday. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Livrare Easybox
Poteți solicita ca pachetul să fie livrat la orice Sameday Easybox din România și o puteți ridica de acolo oricând. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Livrare la domiciliu prin curier GLS
Puteți solicita ca comanda dvs. să vă fie livrată la domiciliu sau la locul de muncă prin curierul GLS. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Plată
Plătiți cu cardul de credit prin intermediul Payu
După plasarea comenzii tale, vei fi redirecționat către interfața PAYU unde poți plăti rapid și sigur cu cardul de credit.
Plata la livrare (ramburs)
Plata la curier/ramburs prin numerar/card de debit la curier, sau prin card de credit la primire la automate.
Plata prin Plata la livrare (ramburs) este supusă unei suprataxe de ~7,42 lei.
Plata prin transfer bancar
După comandă, puteți transfera suma totală în contul nostru curent de la MBH Bank.
Număr de cont: RO48BREL0005602964480100 Nume:Bluedigital Webshop Kft. Swift: BRELROBUXXX
Vă rugăm să aveți grijă să includeți numărul comenzii în căsuța de comentarii.
Plata prin Paypal
După plasarea comenzii, veți fi redirecționat către platforma Paypal, unde puteți plăti rapid și sigur pentru comanda dvs. cu un cont PayPal.Plata prin PayPal este supusă unei suprataxe de ~1,9RON. Folosind PayPal aveți dreptul la Buyers Protection.