Film de protecție pentru ecran din sticlă Nokia C10/C20 - Sticlă temperată - 1 buc/pachet
Vă rugăm să rețineți că la unele telefoane sticla este mult mai mică, poate fi mai îngustă decât dimensiunea ecranului!
Dacă această caracteristică standard de sticlă vă deranjează, vă rugăm să alegeți dintre ochelarii noștri EazyGuard MyScreenProtector 2.5D sau 3D FullCover care acoperă întregul afișaj!
Sticla de protectie securizata complet transparenta are cel mai inalt nivel de protectie impotriva zgarieturilor (9H).
INFORMAȚII UTILE PENTRU INSTALAREA FOLII DE STICLĂ
- Înainte de instalare, folosiți o cârpă umedă pentru a degresa suprafața, îndepărtând toată murdăria , asigurându-vă , astfel încât praful sau puful să nu ajungă pe afișaj.
- După aceea, ștergeți afișajul, asigurându-vă că nu ajunge praf sau puf sau imprimeuri noi.
- Scoateți-l cu atenție de pe stratul de folie marcat cu numărul 1 poate fi aruncat. Nu vom mai avea nevoie de el.
- Țineți paharul cu ambele mâini de cele patru colțuri și fixați-l exact pe dispozitiv de sus.
- Nu atingeți accidental acest lucru "lipicioasă" \" suprafață, asigurați-vă că decupările difuzorului sau butoanelor cad în locul potrivit și că acestea rulează paralel cu părțile laterale.
- Lăsați-l cu grijă pe dispozitiv. . pentru a-l potrivi, apoi apasati usor sticla, cu una noua de sus in mijloc, care se intinde incepand de la mijloc si se lipeste de display.
Atenţie! Nu acceptăm reclamații cu privire la acest produs din cauza erorilor de instalare!
Garanția
Toate produsele din magazin au o garanție de 2 ani. Dacă orice legislație prevede o garanție mai mare, garanția pe care o oferim va fi în conformitate cu legislația respectivă.
În cazul unei probleme, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență pentru clienți la info@bluedigital.hu. Factura acționează, de asemenea, ca o etichetă de garanție.
Garanția produselor se aplică numai defecțiunilor, nu și uzurii naturale (de exemplu, uzura carcasei).
Timpul de livrare
Termenul de livrare de la plasarea comenzii: 1-6 zile lucrătoare.
Termenul de livrare pentru fiecare produs este indicat în dreptul prețului pe fișa tehnică a produsului.
Dacă ați comandat produse cu termene de livrare diferite,
cel mai lung termen de livrare va fi luat în considerare pentru sosirea estimată a coletului.
Livrare
Livrare la domiciliu prin curier Sameday
Puteți solicita ca comanda dvs. să vă fie livrată la domiciliu sau la locul de muncă prin curierul Sameday. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Livrare Easybox
Poteți solicita ca pachetul să fie livrat la orice Sameday Easybox din România și o puteți ridica de acolo oricând. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Livrare la domiciliu prin curier GLS
Puteți solicita ca comanda dvs. să vă fie livrată la domiciliu sau la locul de muncă prin curierul GLS. Livrarea este responsabilitatea noastră, dacă nu ajunge comanda dvs. o vom retrimite sau vă vom rambursa banii.
Plată
Plătiți cu cardul de credit prin intermediul Payu
După plasarea comenzii tale, vei fi redirecționat către interfața PAYU unde poți plăti rapid și sigur cu cardul de credit.
Plata la livrare (ramburs)
Plata la curier/ramburs prin numerar/card de debit la curier, sau prin card de credit la primire la automate.
Plata prin Plata la livrare (ramburs) este supusă unei suprataxe de ~7,42 lei.
Plata prin transfer bancar
După comandă, puteți transfera suma totală în contul nostru curent de la MBH Bank.
Număr de cont: RO48BREL0005602964480100 Nume:Bluedigital Webshop Kft. Swift: BRELROBUXXX
Vă rugăm să aveți grijă să includeți numărul comenzii în căsuța de comentarii.
Plata prin Paypal
După plasarea comenzii, veți fi redirecționat către platforma Paypal, unde puteți plăti rapid și sigur pentru comanda dvs. cu un cont PayPal.Plata prin PayPal este supusă unei suprataxe de ~1,9RON. Folosind PayPal aveți dreptul la Buyers Protection.